loading...
مرجع نت گوشی کیبورد
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1395/02/05 و 12:20 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید به کلیه عزیزان در عرصه موسیقی
من 31 ساله هستم واسمم علی هستش عاشق موسیقی و مخصوصا کیبورد هستم به خاطر مشکلاتی مالی که داشتم نتونستم کیبوردی تهیه کنم وجایی که مورد اعتماد باشه کار کنم ولی خدارو شکر الان یک 640 گرفتم برا اموزش.هیچی نمیدونم چون اگه بگم بلدم همه چی رو قاطی میکنم وبد یاد میگیرم هرچی بلدم از اینور واونور شنیدم خودم انجام نداده ام.لطفا منو راهنمایی کنین چیکار کنم.راستی استادهای خوبی هم اینجا نیست که بشه بهشون اعتماد کرد.الان اعصابم خرابه کیبورد دارم ولی نمیتونم هیچکاری بکنم.مثل کسی هستم که زبون دارم اما نمیتونم حرف بزنم.ممنون میشم.باتشکر از سایت خوبتون

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/02/05 و 12:20 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید به کلیه عزیزان در عرصه موسیقی
من 31 ساله هستم واسمم علی هستش عاشق موسیقی و مخصوصا کیبورد هستم به خاطر مشکلاتی مالی که داشتم نتونستم کیبوردی تهیه کنم وجایی که مورد اعتماد باشه کار کنم ولی خدارو شکر الان یک 640 گرفتم برا اموزش.هیچی نمیدونم چون اگه بگم بلدم همه چی رو قاطی میکنم وبد یاد میگیرم هرچی بلدم از اینور واونور شنیدم خودم انجام نداده ام.لطفا منو راهنمایی کنین چیکار کنم.راستی استادهای خوبی هم اینجا نیست که بشه بهشون اعتماد کرد.الان اعصابم خرابه کیبورد دارم ولی نمیتونم هیچکاری بکنم.مثل کسی هستم که زبون دارم اما نمیتونم حرف بزنم.ممنون میشم.باتشکر از سایت خوبتون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1433
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 1,894
  • بازدید کلی : 176,413
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ